پمپ xp4

۵ بازديد

پمپ xp4 برند NP ۳۰ سروینگ | NP Pump XP4 از محبوب ترین محصولات پمپ و بتاآلانین است که باعث افزایش حجم ماهیچه بدون افزایش چربی و منبع بسیار کاملی از مواد مغذی ضروری و مفید برای ورزشکاران و کسایی که تمرینات سنگین ورزشی انجام می دهند.

مکمل XP4 برند نوتریشن پلاس مناسب برای استفاده قبل از تمرین است، این محصول بی‌نظیر در تامین انرژی و بالا بردن تمرکز ذهنی در انجام تمرینات سخت و طاقت فرسا بسیار مناسب است. پمپ XP4 برند NP همینطور استقامت عضلات شما را فوق العاده افزایش می‌دهد.

ویژگی های پمپ xp4 برند NP ۳۰ سروینگ

  • افزایش انرژی
  • افزایش تمرکز
  • افزایش قدرت و استقامت
  • کاهش خستگی

با مصرف این محصول در کل زمان تمرین هرگز احساس خستگی و ناتوانی به شما دست نمی دهد مصرف پمپ XP4 احتمال آسیب دیدگی در حین تمرینات سخت را به صفر می رساند و همچنین ریکاوری شما رو فوق العاده سرعت می‌بخشد.

این مکمل پر طرفدار به علت داشتن مزایا و فواید بیشماری که دارد توانسته توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. اگر شما تمرین های ورزشی سنگین انجام می دهید این نوع از مکمل ها به دلیل مواد مغذی مختلف می تواند به شما کمک کند.

جزیره مکمل (داروخانه دکتر غریب زاده)، عرضه کننده بروزترین مکمل های مجاز ورزشی و با اصالت و همچنین با دارا بودن مجوز های لازم از وزارت بهداشت و درمان و قیمت مناسب است.

منبع مطلب: پمپ xp4 جزیره مکمل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.