میدان مرکزی میوه و تره بار

۱۴ بازديد

میدان مرکزی میوه و تره بار واقع در  تهران، بلوار شقایق، تره بار، میدان 15 خرداد که به صورت هر روزه و شبانه روزی محصولات تازه کشاورزی از قبیل میوه جات ,صیفی جات و سبزی جات را عرضه می کند. در فروشگاه توت رنگی امکان سفارش آنلاین این محصولات را فراهم می کند و در تلاش است بتواند محصولات تهیه شده توسط تولیدکنندگان را به صورت مستقیم و با حذف واسطه‌های مختلف به همراه کنترل کیفیت و قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برساند.

خرید آنلاین میوه با بهترین کیفیت

برخی از میوه‌ها متعلق به آب و هوای ویژه‌ای هستند و در هر جایی یافت نمی‌شوند اما میوه‌های زیادی هستند که با آنها آشنا هستیم و مصرف می‌کنیم. به طور کلی میوه قسمت شیرین، گوشتی و خوراکی یک گیاه است و عموما حاوی دانه است. به طور معمول میوه‌های تازه به صورت خام مصرف می‌شوند اما برخی از انواع میوه‌ها را نیز می‌توان به صورت پخته مصرف کرد. میوه‌ها در رنگ، شکل و طعم‌های متفاوت وجود دارند و انواع متداول میوه‌های تازه که به راحتی در دسترس هستند به صورت زیر است:
• انواع سیب و گلابی
• مرکبات شامل پرتقال، نارنگی، گریپ فروت، لیمو شیرین، لیمو ترش
• میوه‌های هسته دار از جمله شلیل، زردآلو، هلو و آلو
• میوه‌های گرمسیری شامل موز و انبه
• توت‌ها از جمله توت فرنگی، تمشک، بلوبری، کیوی
• خانواده‌ی ملون‌ها شامل هندوانه، خربزه، طالبی و غیره

فروشگاه اینترنتی توت رنگی امکانی فراهم کرده که شما بتوانید خرید میوه را به صورت آنلاین و مستقیم از میدان مرکزی میوه و تره بار انجام داده و تنها با چند کلیک میوه مورد نظر خود را با بهترین کیفیت درب منزل خود دریافت کنید.

خواص صیفی جات

در اینجا به معرفی برخی از مهم ترین و محبوب ترین انواع این محصولات و خواص آن‌ها می‌پردازیم:

بادمجان یا بادنجان
بادمجان در رنگ‌های سبز، زرد، سفید، بنفش و… در جهان کشت می‌شود ولی نوع پرمصرف آن در ایران بادمجان قلمی و دلمه‌ای می‌باشد. از این محصول صیفی معمولا در پخت و پز استفاده می‌شود. بادمجان طبع گرم و خشک داشته و از این رو معمولا همراه با کشک در غذاها از آن استفاده می‌شود. بادمجان به درمان بی‌خوابی کمک کرده و از ایجاد لخته‌های خونی در بدن جلوگیری می‌کند. این محصول از یبوست جلوگیری کرده و برای سلامت پوست و مو مفید است.
کدو
کدو از صیفی جات به شمار می‌رود و انواع مختلفی مانند کدو سبز، حلوایی و تنبل و تزئینی و… دارد. این محصول معمولا به صورت خام و در پخت و پز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کدو مسمایی به رنگ سبز بوده و خواصی نظیر ضد سرطانی بودن، پیشگیری از بیماریهای قلبی و دیابتی و کاهش وزن دارد.

کدو حلوایی از انواع دیگر کدو است که به رنگ زرد یا نارنجی می‌باشد. این کدو که معمولا وزن زیادی دارد، شیرین است و به همین دلیل به آن کدو حلوایی گفته می‌شود. درمان یرقان یا همان زردی، درمان سرفه، یبوست، عفونت معده و… از جمله خواص این محصول پرطرفدار است.
کلم
کلم پیچ، کلم بروکلی، گل کلم، کلم قرمز، کلم قمری و… همه انواعی از این محصول صیفی پرطرفدار هستند. کلم پیچ غنی از موادمغذی بوده، طعمی عالی دارد و سرشار از فواید مختلف برای سلامتی است. این محصول یکی از انواع صیفی جات است که منبع بسیار خوبی از موادمعدنی مثل مس، پتاسیم، آهن، منگنز و فسفر می‌باشد. کلم بروکلی سرشار از ویتامین ث، ویتامین کا، فیبر، فولات، پتاسیم، سلنیم، ویتامین آ، منگنز، تریپوفان و فسفر می‌باشد.

گل کلم نوع دیگری از کلم است که خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان را کاهش داده و سرشار از ویتامین و املاح معدنی است. کلم قرمز یکی دیگر از انواع کلم است که سرشار از آنتی اکسیدان بوده و از پیری زودرس و انواع سرطان جلوگیری می‌کند. کلم قمری دارای فیبرهای رژیمی و ترکیبات آنتی اکسیدانی مانند فیات شیمیایی و کاروتن‌های مختلف است.
سیر و پیاز
انواع پیاز سفید، زرد و پیاز قرمز و سیر سفید خشک و… در فروشگاه توت رنگی موجود است. اجزای موجود در پیاز و سیر موسوم به «آلی سولفیدها» و «بیوفلاونوئیدها» عامل مهمی در پیشگیری از ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی هستند. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که سیر و پیاز مصرف می‌کنند، کمتر به سرطان و بیماری قلبی مبتلا می‌شوند.

خرید اینترنتی انواع صیفی جات

شما می توانید صیفی جات را در انواع مختلف از فروشگاه اینترنتی توت رنگی تهیه کنید. توت رنگی فروشگاه اینترنتی میوه و صیفی جات می‌باشد که در جهت رضایت هر چه بیشتر شما مشتریان عزیز ایجاد شده است.

خرید از میدان مرکزی میوه و تره بار

اگر زمان کافی برای بیرون رفتن از منزل را ندارید به شما خرید میوه بدون واسطه را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید برای خرید اینترنتی میوه تازه فصل با کیفیت عالی و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی توت رنگی سفارش خود را ثبت کنید.

منبع مطلب: میدان مرکزی میوه و تره بار توت رنگی

کارخانه شال و روسری

۱۳ بازديد

به عنوان یک فروشنده و فعال در زمینه شال و روسری زنانه ، پیدا کردن یک کارخانه شال و روسری چیزی است که برای ادامه کار و موفقیت در کار خود نیاز دارید. چرا که تهیه محصولات خوب از یک تولید کننده، نه تنها هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد بلکه کمک می‌کند تا اجناسی خوب و مطابق مد روز را داشته باشید.

افراد زیادی هستند که در زمینه شال و روسری کار می‌کنند، ممکن است این فعالیت به صورت فیزیکی و یا اینترنتی و یا هر دو گزینه باشد، برخی به صورت تخصصی فقط در زمینه فروش شال و روسری فعال هستند، برخی در کنار سایر لباس‌ها، از جمله مانتو، شومیز، شلوار و… به فروش این محصولات می‌پردازند. در ادامه این متن مدلینا یک راهنمای کامل برای خرید و قیمت شال و روسری عمده ارائه می‌دهیم.

بازار شال و روسری ایرانی

مد و فشن در هر کشوری به فرهنگ مردم آن گره خورده است، لذا فعالیت در زمینه مد و لباس نیاز به شناخت کامل و مناسب از فرهنگ مردم دارد. همین امر موجب می‌شود که یک برند داخلی، بهتر سلیقه مخاطب خود را درک کند. از آنجایی که در ایران روش استفاده از شال و روسری با بسیاری از کشورها، مخصوصا کشورهای اروپایی متفاوت است، به همین دلیل یک کارخانه شال و روسری ایرانی نیاز خانم‌های ایرانی را بهتر درک می‌کند.

بسیاری از انواع شال و روسری‌هایی که در بازار ایران وجود دارند، بدون توجه به این نکات و توسط تولیدکنندگان خارجی طراحی و تولید شده‌اند. در نتیجه بدون درک درست از سلیقه ایرانی، نتیجه کار چندان دلچسب نخواهد بود. همچنین برای تولید یک روسری و یا شالی که مطابق با مد روز خانم‌های شیک‌پوش ایرانی باشد، باید از تولید کننده‌ای داخلی که تمامی جوانب را در نظر گرفته است، بهره گرفت. مدلینا با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده، یک محصول مطابق سلیقه مشتریان ایرانی تولید کرده است.

این موضوع برای شما به عنوان یک فروشنده اهمیت زیادی دارد، چرا که محصولی که خریداری می‌کنید، هرچه در نگاه مشتری جذاب‌تر باشد، فروش شما هم بهتر خواهد بود.

در خرید عمده به چه نکاتی توجه کنیم؟

در صورتی که یک فروشنده هستید، باید خرید عمده شال و روسری انجام دهید. در خرید عمده، انتخاب یک کارخانه شال و روسری مناسب که محصولات مناسبی هم ارائه دهد اهمیت زیادی دارد و حتی سرنوشت کسب‌وکار شما را تعیین خواهد کرد، چرا که خرید خوب و با قیمت مناسب، منجر به فروش خوب و با سود مناسب خواهد شد. در ادامه به توضیح نکاتی می‌پردازیم که می‌توانند در خرید عمده به شما کمک کنند.

1.      مرغوبیت شال و روسری

شال و روسری یک وسیله مصرفی است، که ممکن است گاهی حتی تمام روز روی سر خانم‌ها باشد. جنس خوب و مناسب از مهم‌ترین نکات برای خرید شال و روسری است که مشتری مد نظر قرار می‌دهد. در نتیجه یک شال و یا روسری باکیفیت می‌تواند مشتری‌ها را به خرید ترغیب کند.

2.      قیمت مناسب

هر مشتری در خرید خود به دنبال کیفیت مناسب در برابر قیمت مناسب است. لذا صرفا قیمت کم اصل نیست، بلکه باید قیمت و کیفیت با هم تناسب داشته باشند تا مشتری شما حس خوبی از خرید خود کسب کند. اگر به عنوان یک فروشنده به دنبال ارزان‌ترین کارهای موجود در بازار باشید، احتمالا اجناسی با کیفیت پایین را ارائه خواهید داد که این امر موجب نارضایتی مشتری خواهد شد و شانس خود را برای خریدهای بعدی وی از دست خواهید داد.

از نظر متخصصان فروش، متقاعد کردن مشتری برای دفعه اول سخت است، اما اگر محصولی خوب ارائه دهید برای بار دوم مشتری با خیالی آسوده به شما مراجعه می‌کند. در نتیجه بهتر است که همه چیز را فدای قیمت نکنید، بلکه به دنبال خرید عمده از تولیدکنندگانی باشید که اجناسی باکیفیت اما با قیمت معقول و مناسب ارائه می‌دهند.

3.      انتخاب کارخانه شال و روسری با تنوع در محصولات

در وهله اول شما به عنوان یک فروشنده باید جنس‌های مختلفی برای نیازهای مختلف مشتریان خود داشته باشید. این تنوع باید هم در جنس و هم در طرح باشد. در اصطلاح بازاری باید «جنس شما جور باشد».

دقت داشته باشید که هر کدام از جنس‌های پارچه در انواع شال و روسری برای استفاده خاصی هستند. برای مثال روسری ابریشم بیشتر برای استفاده مجلسی هستند و شال و روسری نخی برای استفاده روزمره کاربرد دارند. همچنین شال و روسری موهر یا سایر جنس‌های ضخیم‌تر برای روزهای سرد سال کاربرد دارند.

طرح‌ها و رنگ‌بندی‌ها هم به همین صورت هستند. برخی از طرح‌ها برای شال و روسری مجلسی هستند، برخی دیگر برای استفاده در مناسبت‌های غیررسمی هستند. مثلا برای یک قرار دوستانه و…

4.      برند معروف

برندینگ روی یک کالا موجب می‌شود تا فروش آن محصول تضمین شود. این امر کار را برای فروشنده هم آسان‌تر می‌کند. مدلینا با صرف انرژی و هزینه و بهره‌گیری از نیروها و مشاورهای مطرح در زمینه برندینگ، اکنون به برندی شناخته شده در زمینه شال و روسری در بازار شال و روسری ایران تبدیل شده است. این موضوع کمک می‌کند تا فروش محصولات مدلینا راحت‌تر و بیشتر از سایر برندهای شناخته نشده باشد.

حتی در بسیاری از موارد دیده می‌شود که مشتری به دنبال خرید از یک برند مطرح مانند مدلینا است، یعنی بازاریابی از قبل انجام شده و کار شما تا حد زیادی ساده‌تر می‌شود.

مدلینا، یک کارخانه شال و روسری

مدلینا به عنوان یکی فعالین مطرح در زمینه تولید انبوه شال و روسری در بازار ایران، سال‌ها تجربه خود را به کار می‌گیرد تا محصولاتی متناسب با سلیقه ایرانی تولید کند. کارهای تولیدی در این مجموعه با ظرافت و دقت بسیار طراحی شده‌اند. این محصولات به جز همخوانی با سلیقه بانوان ایرانی، جنس و کیفیت مرغوبی دارند و در مقایسه با کیفیت با قیمت مناسبی هم ارائه می‌شود. همه این‌ها را در کنار سابقه چندین ساله و خوشنامی مدلینا و فعالیت‌های برندینگ مدلینا و همکاری با هنرمندان شناخته شده در سطح کشور قرار دهید که باعث شده این برند در سطح کشور شناخته شده باشد.

در صورتی که مایل به خرید عمده محصولات هستید، فرم ثبت درخواست خرید عمده را پر کنید.

منبع مطلب: کارخانه شال و روسری مدلینا

جعبه فیوز مینیاتوری توکار

۱۱ بازديد

جعبه فیوز مینیاتوری توکار از اجزای پرکابرد در تاسیسات برقی ساختمان‌ها است. قبل از جعبه فیوزها استفاده از جعبه تقسیم متداول بود. مشکل اصلی این جعبه تقسیم‌ها آشفتگی آنها بود که کار تعمیرات و عیب‌یابی تاسیسات را برای افراد، حتی برقکارها سخت می‌کرد، اما جعبه فیوز نه تنها از نظر ایمنی بهتر عمل می‌کند، بلکه عیب‌یابی و تعمیر را تسهیل می‌کند. جعبه فیوزهای مینیاتوری در ورودی هر واحد ساختمان و سر خط نصب می‌شوند و جریان خود را از کنتور اصلی برق ساختمان می‌گیرند.

جعبه فیوز مینیاتوری توکار چیست؟

در بالا در مورد روش کار جعبه فیوز مینیاتوری توکار صحبت کردیم. به زبان ساده‌تر کار هر جعبه فیوز این است که برق را از کنتور اصلی دریافت می‌کند و هر مصرف‌کننده‌ای در داخل هر واحد ساحتمان هم برق خود را از جعبه فیوز دریافت می‌کند. این وسیله در سر خط هر واحد است و در تاسیسات ساختمانی با علامت DP نمایش داده می‌شود. جعبه فیوزها در دو مدل روکار و توکار ارائه می‌شوند. نوع توکار در فضایی داخل دیوار قرار می‌گیرد.

چرا استفاده از جعبه فیوز مهم است؟

حالا که با کارکرد اصلی جعبه فیوز آشنا شده‌اید بهتر است بدایند که استفاده از جعبه فیوز این روزها جز قوانین تاسیسات برقی ساختمان‌ها به شمار می‌رود و از دو نظر اهمیت دارند:

1. عیب‌یابی ساده‌تر:

این جعبه فیوزها کار عیب‌یابی مدار را برای استادکاران و حتی افرادی که در زمینه برق ساختمان اطلاعات کمتری دارند ساده‌تر می‌کند. در واقع موجب می‌شود که برق هر بخش جدا شود. یک جعبه فیوز در صورت بروز مشکل در هر بخش، تنها همان بخش را قطع کرده و باقی بخش‌ها به کار خود ادامه می‌دهند. این موضوع در مقایسه با جعبه تقسیم‌های قدیمی پیچیدگی کار را تا حد زیادی کمتر کرده است.

2.ایمنی بیشتر با استفاده از جعبه فیوز مینیاتوری توکار:

در صورتی که جربان اضافی از فیوز منیاتوری عبور کند، برق را قطع می‌کند. در واقع کار هر فیوز همین است. این امر سبب ایجاد امنیت می‌شود چرا که از ایجاد اتصال کوتاه و در ادامه آن آسیب رسیدن به وسایل‌های برقی و یا حتی ایجاد جرقه و آتش‌سوری جلوگیری می‌کند.  به همین دلیل هم استفاده از جعبه فیوز در تمامی ساختمان‌ها اعم از واحدهای صنعتی و یا حتی خانه‌های مسکونی کاربرد دارد.

در خرید جعبه فیوز مینیاتوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در خرید جعبه فیوز هم مانند هر موضوع دیگری نکاتی هستند که باید مد نظر قرار گیرند. در ادامه دلند پلاس به عنوان متخصص در زمینه وسایل برق ساختمان برخی از ویژگی‌های مهم را به شما معرفی می‌کند:

· جنس جعبه فیوز

جعبه فیوزها در جنس‌های پلاستیکی و فلزی وجود دارند. این موضوع را برحسب نوع کاربرد و بودجه مورد نظر باید انتخاب نمایید. در واحدهای مسکونی معمولا از جنس پلاستیکی استفاده می‌گردد.

· جعبه فیوز توکار یا روکار

یکی از دوراهی‌های موجود در انتخاب جعبه فیوز، توکار بودن یا روی کار بودن آن است. از مزیت‌های جعبه فیوز مینیاتوری توکار آن است که ظاهر زیباتری دارد. اما باید در هنگام انتخاب به سایز و ابعاد آن توجه کنید و با توجه به سایز فضای مناسبی را برای آن روی دیوار تعبیه کنید. استفاده از مدل توکار معمولا برای فضای داخلی واحدها، مخصوصا منزل‌های مسکونی متداول‌تر است و روکار معمولا برای فضاهای خارجی یا فضاهایی که زیبایی اهمیت زیادی ندارد مورد استفاده قرار میگیرد.

· دردار بودن یا بدون در بودن

فرض کنید با توجه به موارد ذکر شده در بالا انتخاب شما جعبه فیوز مینیاتوری توکار است، حالا می‌توانید از بین گزینه‌های موجود، دردار یا بدون در را انتخاب نمایید. جعبه‌های در دار، معمولا یک در از جنس پلی کربنات دارند که علاوه بر محافظت از کلیدها در برابر رطوبت، حرارت و گرد و خاک، ظاهر زیباتری هم دارد.

· تعداد فیوزها

بر اساس اینکه نوع تاسیسات ساختمان شما چگونه است، چقدر فضا دارید و… باید تعداد فیوزها را انتخاب کنید و بر اساس آن جعبه فیوز مناسب را انتخاب نمایید. برای مثال می‌توانید از گزینه‌هایی مانند زیر انتخاب نمایید:

· جنس جعبه فیوز

جعبه فیوزها به عنوان وسیله‌ای که نقش مهمی در امنیت ساختمان شما دارند، باید از قطعات اصلی و باکیفیت ساخته شده باشد. همچنین جنس بدنه و کیفیت آن هم در ماندگاری و حفظ ظاهر در بلند مدت تاثیرگذار است. دلند پلاس به عنوان نمایندگی مرکزی شرکت دلند الکتریک و دنا الکتریک ایرانیان محصولاتی از برند اصلی و با کیفیت را به شما ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از فروشگاه دلند پلاس دیدن نمایید.

منبع مطلب: جعبه فیوز مینیاتوری توکار دلند پلاس