یوروویتال

۱۰ بازديد

یوروویتال | EuRho Vital مجموعه متنوع و کاملی از مکمل های قیمت مناسب که باعث  بهبود عملکرد ورزشکاران در طول تمرینات ورزشی می شود را در اختیار ورزشکاران قرار می دهد.

خرید یوروویتال

این برند مجموعه متنوعی از محصولات بدنسازی را را تولید می کند که به شرح زیرند:

 اگر شما تمرین های ورزشی سنگین انجام می دهید این نوع از مکمل ها به دلیل مواد مغذی و اسید آمینه های مختلف می تواند به شما کمک کند.
جزیره مکمل (داروخانه دکتر غریب زاده)، عرضه کننده بروزترین مکمل های مجاز ورزشی و با اصالت و همچنین با دارا بودن مجوز های لازم از وزارت بهداشت و درمان و قیمت مناسب است.

منبع مطلب: یوروویتال جزیره مکمل

کربو شارژ

۹ بازديد

کربو شارژ 4540 گرمی مگنوم | CARBO CHARGE 4540gr MAGNUM، منبع کربوهیدرات های خالص برای انرژی سریع و پایدار و شامل پلیمرهای گلوکز پیــچیده است که در یک زمان آهســته و یکنــواخت متابولـیزه می شوند و آن را به عنوان هوشـمـندانه ترین انتـخاب برای ورزشــکارانی که می خواهند بدون هیچ عوارضی ناشی از قندهای ساده، افزایش استقامت عضلانی و جرم را افزایش دهند، میشناسند. این محصول به بهبود سطوح انرژی و کمک در بازیابی پس از تمرین کمک می کند.
کربوشارژ مگنوم می تواند به عنوان افزایش دهنده ی انرژی قبل از تمرین، یا کمک به بازیابی انرژی پس از تمرین، به کار رود.

کربوشارژ مگنوم، بدون دربرداشتن چربی یا پروتئین به شما انرژی سریع و سازگار می بخشد این باعث می شود که احساس خستگی وکاهش انرژی نکنید. این محصول، کاملاً خالص بوده و میتواند به راحتی با پروتئین های محبوب شما مخلوط شود، بدون عطر و طعم روغن یا تلخی.

منبع مطلب: کربو شارژ جزیره مکمل

گلوتامین

۹ بازديد

گلوتامین جزیره مکمل در برند های متنوع و قیمت مناسب و همچنین دارای مجوز و لیبل تایید وزارت بهداشت و درمان عرضه می شود. این ماده مغذی برای انتقال آمونیاک و نیتروژن در سراسر بدن از طریق رگ‌های خونی استفاده می شود.

گلوتامین فراوان ترین آمینو اسید موجود در بدن انسان میباشد این ماده در انواع پروتئین های با منبع حیوانی و گیاهی یافت میشود و بدن نیز قادر به ساخت آن میباشد اما با اینحال یک ورزشکار پس از یک تمرین سنگین٬ پر شدت و پر فشار افت قابل توجهی از ماده گلوتامین را در بدن خود شاهد خواهد بود، بدین ترتیب با مصرف مکمل گلوتامین پس از تمرین علاوه بر ریکاوری سریعتر و ترمیم بافت عضلانی٬ سطوح گلوتامیک اسید در بدن به مقدار نرمال میرسد و شاهد افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن خواهیم بود.

وجود این مزایای فوق العاده باعث شده است تا خرید انواع این نوع از مکمل در بدنسازی طرفداران زیادی داشته باشد. جزیره مکمل (داروخانه دکتر غریب زاده)، عرضه کننده بروزترین مکمل های مجاز ورزشی و با اصالت و همچنین با دارا بودن مجوز های لازم از وزارت بهداشت و درمان و قیمت مناسب است.

منبع مطلب: گلوتامین جزیره مکمل

مکمل bcaa

۹ بازديد

مکمل بی سی ای ای (BCAA) نوعی از آمینو اسید است که به نام آمینواسیدهای شاخه‌دار شناخته می شود و این مکمل ورزشی و مفید باعث ایجاد انرژی سلول های عضلانی در زمان تمرین و کاهش خستگی بعد از تمرینات ورزشی می شود.
جزیره مکمل دارای انواع بی سی ای ای (BCAA) که شامل مکمل های USN ،TREC، MYOGENIX، OLIMP و … که از بروزترین و با کیفیت ترین و همچنین دارای مجوز و لیبل تایید وزارت بهداشت و درمان می باشد.
وجود این مزایای فوق العاده باعث شده است تا خرید انواع این نوع از مکمل در بدنسازی طرفداران زیادی داشته باشد. جزیره مکمل (داروخانه دکتر غریب زاده)، عرضه کننده بروزترین مکمل های مجاز ورزشی و با اصالت و همچنین با دارا بودن مجوز های لازم از وزارت بهداشت و درمان و قیمت مناسب است.

منبع مطلب: مکمل bcaa جزیره مکمل

شال ترک

۸ بازديد

شال ترک مدلینا با تنوع طرح و مدل های زیبا یکی از محبوب ترین شال ها است که این محبوبیت به دلیل جنس با کیفیت و مدل‌های زیبا و همچنین قیمت بسیار مناسب آنها است.

خرید شال ترک

این محصولات  با متریال فوق العاده سبک و لطیف تولید می شوند و انواع طراحی های مدرن و مجلسی و طیف رنگ های متنوع را شامل میشوند.

شال از جمله اولین چیزهایی است که در تیپ یک شخص قابل رویت است  و رنگ و مدل آن به نوعی تعیین کننده سلیقه فرد باشد‌ طرح و مدل های متنوع مدلینا تقریبا نیاز انواع سلیقه‌ها را برآورده می‌سازد.

منبع مطلب: شال ترک مدلینا

سی ال ای

۱۰ بازديد

سی ال ای ( CLA (Conjugated Linoleic Acid نوعی از اسیدهای چرب مفید است که باعث می شود چربی ها در بدن انباشته نشوند و با تحریک چربی سوزی و کاهش اشتها، چربی ها را به انرژی تبدیل می کند در نتیجه باعث افزایش عضله سازی می شود.

جزیره مکمل آرشیو کاملی از بروزترین و با کیفیت ترین مکمل سی ال ای  دارای مجوز را عرضه می کند که  اگر شما تمرین های سنگین انجام می دهید لازم است به کارگیری آن را در اولویت قرار دهید.
وجود این مزایای فوق العاده باعث شده است تا خرید این نوع از مکمل ها در بدنسازی طرفداران زیادی داشته باشد. جزیره مکمل (داروخانه دکتر غریب زاده)، عرضه کننده بروزترین مکمل های مجاز ورزشی و با اصالت و همچنین با دارا بودن مجوز های لازم از وزارت بهداشت و درمان و قیمت مناسب است.

منبع مطلب: سی ال ای جزیره مکمل