شال مزونی

۱۴ بازديد

شال مزونی امروزه بین دختران و خانم های با سلیقه  بسیار محبوب شده است ، این شال ها دارای کیفیت بسیار بالای پارچه و همچنین دارای طرح و مدل های بسیار خاص و شیک که قیمت های به نسبت بالاتری هم دارند.

شال های مزونی مدلینا که عموما برای مجالس و مهمونی ها استفاده می شوند و دارای پارچه های خاص و با کیفیت و مدل های متنوع از قبیل شال پلیسه، شال  لمه، شال حریر، و گیپور می باشد.

طراحی شال مزونی مدلینا بسیار خاص و متفاوت است و قواره های این مدل از شال ها بسیار بلند بوده و همین عامل جذابیت آنها را زیاد میکنند و همچنین دارای تنوع طیف رنگی  بسیار زیبا نیز می باشند که جذابیت این مدل از شال ها را دوچندان کرده است.

 شال های مجلسی و مزونی

در بازار شال مجلسی با طرح و مدل های متنوع زیادی وجود دارند اما معمولا تولید کنندگان برای این شال ها از پارچه های ابریشم، نخی و حریر ابریشم استفاده می کنند. اما این مدل از شال ها با  کیفیت و قیمت متفاوت در بازار هستند.

مدلینا از پیشروان طراحی شال و روسری این شال ها را  با کیفیت پارچه بسیار مرغوبی  و قیمت مناسب عرضه می کند و اکثرا هم دارای قوارهای بزرگ هستند.

امروزه یکی از اجزای اصلی استایل شال و روسری است و فقط یک وسیله برای پوشش استفاده نمیشود، شما می توانید با انتخاب مدل و طرح مناسب شال مزونی استایل خود را هماهنگ تر و جلوه ای چشمگیر به آن بدهید تا در مجالس و مهمانی ها بدرخشید.

خرید شال مزونی

مدلینا یکی از بزرگترین فروشگاه های شال و روسری ایران و به عنوان برندی که سال‌هاست در زمینه تولید انواع شال و روسری فعالیت دارد می‌تواند به شما کمک کند تا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خرید خود را انجام دهید.
 
منبع مطلب: شال مزونی مدلینا

میوه گلچین

۱۳ بازديد

در این روزها معمولا افراد وقت کمی برای خرید حضوری دارند ترجیح می دهند که خرید میوه گلچین خود را از طریق اینترنت انجام دهند. استفاده از میوه فروشی آنلاین مزایای فراوانی دارد که اگر به آن عادت کنید، از طرفداران همیشگی خرید اینترنتی میوه خواهید شد.

خرید میوه گلچین

افراد ممکن است برای خانه و تهیه میوه روزانه خود هر نوع کیفیت را انتخاب کنید ولی معمولا برای مجالس و مهمونی های به رسم مهمان نوازی ایرانی ها همیشه بهترین و با کیفیت ترین میوه ها را خریداری می کنند.
بنابراین برای خرید میوه گلچین می توانید از میوه فروشی آنلاین توت رنگی به سادگی میوه های فصل و میوه های غیر فصل را با یک کلیک درب منزل بدون سختی حمل میوه و مسافت خریداری کنید تا هم مهمانان راضی باشند و هم کیفیت بهتر را در مقابل هزینه کمتر دریافت کنیم.
میوه گلچین را برای پذیرایی در مجالس و مهمانی های خانوادگی و دوستانه را معمولا از میوه‌های فصلی انتخاب می کنند و به خاطر فراوان بودن در فصل، قیمت مناسبی نیز دارد.

خرید میوه های فصل

فروشگاه آنلاین توت رنگی میوه های تازه و با کیفیت و و به طور مستقیم از میدان مرکزی میوه و تره بار و همچنین خرید میوه بدون واسطه را برای شما با یک کلیک امکان پذیر کرده است و شما می توانید به سادگی و بدون اتلاف وقت میوه های تازه و با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

میوه های هر فصل

  • میوه های فصل بهار : موز، پرتقال، سیب و خیار هستند که اگر اواخر بهار و نزدیک تابستان باشد می‌توانید توت فرنگی، گوجه سبز، و زردآلورا هم به این لیست اضافه کنید و اگر اوائل بهار و نزدیک زمستان باشد می‌توانید از گزینه‌هایی مانند پرتقال هم استفاده کنید.
  • میوه های فصل تابستان: تنوع در این فصل بالاتر از بقیه فصل‌ها است و انتخاب‌های زیادی دارید. موز، سیب، خیار که از اجزای ثابتی هستند که می‌توانید در هر زمان از سال استفاده کنید اما در تابستان سیب گلاب، هلو، هلو انجیری، شلیل، آلو، گیلاس، انگور را نیز در دسترس دارید.
  • میوه های فصل پاییز: به جز موز، سیب و خیار برای پاییز میوه‌های خوشمزه‌ای مانند کیوی، نارنگی، پرتقال و خرمالو را هم دارید که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.
  • میوه های فصل زمستان: این فصل نیز مانند پاییز است و به جز گزینه‌های ثابت، انتخاب چندانی ندارید، مگر کیوی، پرتقال، نارنگی و خرمالو.
منبع مطلب: توت رنگی

کلید دو پل چیست؟

۱۲ بازديد

کلید دو پل چیست؟

کلید دوپل به منظور روشن و خاموش کردن 2 لامپ یا بیشتر  استفاده می شود و معمولا در منازل برای لوسترها و یا لامپ های پذیرایی  و همچنین ادارات کاربرد زیادی دارند.

در واقع این محصولات پر طرفدار به شما کمک می کنند که در برخی مواقع تنها یک دسته از لامپ ها و در زمان دیگر دسته دیگری از لامپ ها را روشن نمایید و یا آن که با کمک آن ها در زمان مورد نیاز هر دو دسته لامپ را با هم روشن کنید.

استفاده از کلید های دوپل بسیار ضروری است و می تواند به سادگی نیاز شما را برای روشن و خاموش کردن لامپ های منازل و ادارات برطرف نماید.

انواع کلید دوپل

کلید دو پل روکار

این نوع کلید به صورت روکار بر روی دیوار نصب می شود و نیازی به قوطی برای نصب ندارد.

  • کلید دو پل توکار

این نوع کلید به صورت قوطی هایی که از قبل کار شده است در ساختمان نصب می شوند.

در صنعت ساختمان استفاده از کلید دوپل بسیار رایج بوده و از این نوع کلید، برای خاموش یا روشن کردن دو لامپ از یک نقطه مشترک استفاده می‌شود ولی در مکان‌هایی که تعداد لامپ‌ها از 2 عدد بیشتر است، هر کدام از پل‌ها مستقل از یکدیگر عمل می‌کنند.

نقشه سیم کشی کلید دو پل

  • نقشه سیم کشی کلید دو پل برای دو لامپ

آنچه که در نقشه سیم کشی کلید دو پل برای دو لامپ دیده می شود این است که از کلید دو پل تا اولین چراغ، سه رشته سیم که شامل دو سیم فاز و یک سیم نول می باشد عبور کرده است.

همچنین از لامپ اول تا دوم هم یک رشته سیم نول و یک رشته سیم فاز رد شده است و علاوه بر این از لوله رابط برق نیز دو رشته سیم قرمز و آبی (فاز و نول) رد می شود.

در ضمن همان طور که پیش از این هم گفته شد سیم نول برای هر دو لامپ به صورت مشترک در نظر گرفته می شود.

سیم فاز ورودی که معمولاً قرمز رنگ می باشد به پیچ طلایی رنگ پشت کلید متصل شده و دو سیم خروجی که معمولاً به رنگ قهوه ای هستند هم به پیچ های نقره ای رنگ پشت کلید دو پل وصل می شوند.

علت این که سیم نول برای هر دو لامپ به صورت مشترک در نظر گرفته می شود این است که در مصرف سیم نول صرفه جویی شود.

  • نقشه سیم کلید دو پل برای چهار لامپ

اگر بخواهید با تنها یک کلید دو پل، چهار لامپ را طوری روشن کنید که هر یک از شاسی های کلید دو لامپ را روشن و خاموش نمایید باید توجه کنید که باز هم سیم نول بین هر 4 چراغ، مشترک می باشد.

همچنین باید بدانید که سیم نول به هیچ کدام از ترمینال های کلید دو پل نیز متصل نمی باشد.

در ضمن در این حالت هر دو لامپ شما از یک سیم فاز تغذیه می شوند. در واقع از هر پیچ، سیمی به دو لامپ متصل شده که با روشن و خاموش کردن آن دو لامپ به طور همزمان روشن و خاموش می شوند.

در لوله گذاری نقشه کلید دو پل برای چهار لامپ هم از یک لوله مشترک برای هر دو لامپ استفاده می شود.

در صورتی که بخواهید از همان نقشه کلید دو پل برای بیش از چهار لامپ استفاده کنید، تنها لازم است که از هر سیم برای چند لامپ بهره ببرید

فروشگاه اینترنتی دلند پلاس نماینده رسمی و مرکزی شرکت دلند الکتریک و دنا الکتریک ایرانیان انواع کلید دوپل را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در طرح و رنگ های متوع عرضه می کند. و شمامی توانید بر اساس بودجه و مدل مد نظر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

منبع مطلب: دلند پلاس

شیر ظرفشویی تصفیه دار دوکاره

۱۱ بازديد

شیر ظرفشویی تصفیه دار دوکاره


شیر ظرفشویی تصفیه دار دوکاره یکی از انواع پرطرفدار شیر ظرفشویی در بازار این روزها است که در این متن بازرگانی رادین به معرفی این شیرها و توضیح نکاتی درباره آنها می‌پردازد. به خاطر داشته باشید که انتخاب شیر مناسب برای آشپزخانه، یکی از نکات مهمی است که هر کسی باید در هنگام تهیه تجهیزات به آن توجه کند و با توجه به اینکه این روزها تنوع زیادی برای شیرآلات آشپزخانه وجود دارد، این راهنما می‌تواند کارساز باشد.

 چرا به تصفیه آب نیاز داریم؟

درست است که این روزها در اکثر شهرهای بزرگ و کوچک آب تصفیه شده به راحتی در دسترس است اما همچنان توصیه می‌شود که از دستگاه تصفیه آب خانگی هم استفاده شود. این دستگاه‌ها آلودگی‌ها و مواد اضافه‌ای که ممکن است برای ما ایجاد بیماری، سنگ کلیه و… کنند را از آب حذف می‌کنند و آبی سالم و گوارا را برای ما فراهم می‌کنند. در ادامه به معرفی دلایلی در این زمینه می‌پردازیم.

1.     صرف هزینه کمتر

با تهیه یک دستگاه تصفیه آب و استفاده از شیر ظرفشویی تصفیه دار دوکاره شما همواره به آب تصفیه شده کامل دسترسی دارید و دیگر نیازی به هزینه برای خرید آب معدنی و تصفیه شده به صورت جداگانه نیست. شاید یک بار هزینه کنید اما در مجموع هزینه کمتری خواهید کرد.

2.     کمک به محیط زیست

بسیاری از افرادی که از دستگاه تصفیه آب استفاده نمی‌کنند، اقدام به خرید بطری‌های آب پلاستیکی می‌کنند. از آنجایی که پلاستیک یکی از مواد مضر برای طبیعت و محیط زیست است، تولید کمتر زباله خود قدمی مهم برای حفظ محیط زیست به شمار می‌رود.

3.     سلامت خانواده

عدم استفاده از دستگاه تصفیه آب ممکن است شما را دچار مشکلات سلامتی کند. برای مثال املاح زیاد در آب سبب سنگ کلیه شود و یا آلودگی‌ها شما را دچار بیماری‌های مختلف کنند. وجود تصفیه آب برای سلامت تمام اعضای خانواده مفید و موثر است.

4.     دسترسی ساده و سریع

همانطور که در گزینه‌های قبلی ذکر شد، تهیه آب معدنی و یا بسته‌بندی شده کار ساده‌ای نیست و دسترسی به آن دشوار است. این در حالی است که وقتی از یک دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کنید، همواره به آب سالم و تمیز دسترسی خواهید داشت.

با انواع تصفیه آب خانگی آشنا شوید

به طور کلی در ایران دو نوع دستگاه تصفیه آب در ایران وجود دارد. یکی دستگاه رومیزی و دیگری دستگاه‌های زیر سینکی است. دستگاه‌های تصفیه آب رومیزی مانند کلمن آب هستند و می‌توانید روی میز و کابینت قرار دهید. دستگاه‌های زیر سینکی هم که در کابینت زیر سینک آشپزخانه قرار می‌گیرند و به شیر آب ظرفشویی وصل می‌شوند. شیر ظرفشویی تصفیه دار دوکاره به این نوع از تصفیه آب متصل شده و آب را تصفیه می‌کند. البته در گذشته افراد یک شیر کوچک دیگر در کنار سینک خود قرار می‌دادند اما با نسل جدید شیرهای ظرفشویی دو کاره دیگر نیازی به یک شیر اضافه دیگر نیست.

در هر نوع تصفیه آب از فیلتر استفاده می‌شود. آب از فیلتر گذر می‌کند و مواد اضافه آن حذف می‌شود. فیلترها انواع گوناگونی دارند که گرانول‌های کربن فعال، فیلترهای مبدل یونی و فیلتر اسمز معکوس از انواع آن هستند. عمر مفید از فیلتر مشخص است و باید بعد از زمانی مشخص تعویض شود.

خرید شیر ظرفشویی تصفیه دار دوکاره

همانطور که قبل‌تر ذکر شد، در صورتی که مایل به استفاده از دستگاه تصفیه آب زیر سینکی باشید، به یک شیر ظرفشویی نیاز خواهید داشت که بتواند هم آب تصفیه شده و هم آب تصفیه نشده را در اختیار شما قرار دهد. در ادامه بازرگانی رادین به معرفی 3 نوع از این شیرها می‌پردازد:

  • شیر آلات سیلکو مدل روشا دو منظوره تصفیه دار یک شیر آب شاوری است که برای آشپزخانه شما کاربرد دارد. از مزایای این شیر می‌توان به آلیاژی مستحکم و بادوام، رنگ ثابت، آبکاری باکیفیت و بدون موج و برجستگی اضافی، شلنگی از جنس استیل و دارا بودن نشان استاندارد ملی اشاره کرد.
  • شیر آلات ارزان قیمت ایرسا مدل نیلا دو منظوره تصفیه دار یک گزینه مقرون به صرفه و در عین حال باکیفیت است و در 3 رنگ کروم، طلایی و سفید موجود است. از نقاط قوت این مدل به جز قیمت مناسب می‌توان به آبکاری خوب و یک دست و جنس آلیاژ خوب اشاره کرد.
  • شیر ظرفشویی دو منظوره KWC مدل زو گزینه‌ای برای آنهایی است که بهترین را می‌خواهند. برند KWC سال‌هاست که نامش در بین بهترین‌های بازار شیرآلات میدرخشد. اگر یک شیر آب نیاز دارید که تا سال‌های زیاد مانند نگینی در آشپزخانه شما بدرخشد، این محصول انتخابی شایسته برای شما است.
منبع مطلب: بازرگانی رادین