میوه تابستان

۹ بازديد

میوه تابستان با دارا بودن مواد مغذی و معدنی به ویژه وجود آب زیاد یکی از مهم ترین و بهترین منبع مواد مورد نیاز بدن در فصل گرما است.

خرید میوه تابستان

میوه های تابستانی توت رنگی با تنوع زیاد و به صورت مستقیم و بدون واسطه با بالاترین کیفیت عرضه می شود. و با استفاده از این محصولات در گرمای تابستان بدن خود را در برابر بیماری های این فصل سال قوی تر نمایید.

از این محصولات می‌توان به روش‌های مختلف در رژیم‌های غذایی استفاده کرد چون وجود فیبرهای گیاهی در ساختار میوه، به بهبود سلامت دستگاه گوارش کمک شایانی می‌کند و خواص میوه باعث شده است تا در اهمیت زیادی در هرم غذایی داشته باشد. مثلا از آن‌ها در سالادها استفاده کنیم یا با شیر و ماست مخلوط کنیم و یا به عنوان میان وعده به صورت خام میل کنیم.

برای خرید میوه تازه و با کیفیت و همچنین با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی می توانید از فروشگاه آنلاین توت رنگی که علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب، اطلاعات کافی از محصولات و شرایط نگهداری آن‌ها کسب کنید؛ سپس با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

منبع مطلب: میوه تابستان توت رنگی

میوه محلی

۱۰ بازديد

میوه محلی در ایران به علت خاک حاصلخیز و پربرکت بسیار پر طرفدار و محبوب است و به دلیل تنوع اقلیمی، توپوگرافیک و ارتفاعی کشور ایران در تمامی استان ها و شهرها انواع متنوعی از میوه‌ها یافت می‌شود.

شهر های ایران که هر کدام اقلیم های متفاوت دارند انواع میوه محلی در آن ها تولید می شود به طوری که هر شهر به میوه خاص خود مشهور است و اصولا آن شهر را به نام آن میوه می شناسند و یکی از ملاک ها برای کیفیت میوه ها نام بردن شهر تولیدی آن میوه است.

انواع میوه محلی

سیب 

سیب میوه ای لذیذ و بهشتی در کل ایران توانایی رشد و تولید را دارد ولی بهترین طعم و کیفیت میوه محلی سیب را شهر دماوند دارد و از از نظر رتبه بندی جایگاه های بعدی به میانه و مراغه می رسد. بذر و نهالی که برای درخت سیب به کار می‌رود خاص نبوده و این نوع خاک است که طعم و ظاهر آن را منحصر به فرد می‌کند.

نارنگی 

میوه خوشمزه و پاییزی نارنگی در ایران انواع مختلفی دارد و چند شهر معروف به تولید با کیفیت این میوه هستند. بهترین نارنگی ایران متعلق به استان فارس و شهر جهرم است و همچنین روستایی در بندرعباس به نام سیاهو وجود دارد که در آن نارنگی‌های پفکی با کیفیتی تولید می‌شود. نارنگی یافا که نوع خاصی از این میوه است مختص به شمال کشور است که بسیار لذیذ و با کیفیت است.

پرتقال 

پرتقال از محصولاتی است که بیشترین سهم صادرات را دارد و معروف ترین آن در شهر های جیرفت و بم تولید می شود البته در شهر های شمالی هم مانند نارنگی با کیفیت ترین میوه محلی را تولید میکند و به دلیل شیرینی و عطر منحصر به فرد، قیمت پرتقال جنوب نسبت به پرتقال شمال بسیار بیشتر است به همین دلیل دهک‌های خانوارهای کم‌درآمد و متوسط ترجیح می‌دهند از پرتقال شمال بهره ببرند. پرتقال شمال به اونشو معروف است.

انار 

انار، میوه‌ای بهشتی و خوشمزه زمستانی که همیشه با اسم انار ساوه محبوبیت دارد که دراستان مرکزی است. امروزه در شهر شیراز به علت حاک نرم و حاصلخیز  انار تولید شده از نظر طعم و پرطرفداری از انار ساوه پیش گرفته است.

گیلاس 

بهترین نوع گیلاس ایران به مشهد و لواسانات در استان تهران اختصاص دارد. گیلاس این دو منطقه از نظر ظاهری و همچنین طعم با سایر گیلاس‌ها تفاوت دارد. نوع دیگری از گیلاس که در دشت مغان اردبیل به صورت علمی کشت می‌شود بسیار معروف و با کیفیت است که به نام گیلاس تکدانه معروف است.

زرد آلو

زردالو یکی از محبوب ترین میوه تابستان که در گذشته منحصر به شهر کاشان بوده ولی امروزه در شهر ارومیه هم با کیفیت ترین و لذیذ ترین از این نوع میوه تولید می شود.

هلو

هلو، شلیل و شبرنگ از یک خانواده است. معروف‌ترین نوع هلو در کشور به دماوند و دشت مغان تعلق دارد. البته دشت مغان نیز نسل‌های بعدی خانواده هلو را با بهترین کیفیت به انحصار خود درآورده که 70 تا 80 درصد میوه‌های تولیدی این خانواده به دلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین شکل و ظاهری بسیار مناسب صادر می‌شود.

هندوانه

این میوه نیز یکی از محبوب ترین میوه‌ها در کشور است که با کیفیت ترین نوع هندوانه در میناب بندرعباس کشت می‌شود. بعد از آن نیز بوئین‌زهرا و شیراز نیز در پله‌های بعدی کیفیت تولید هندوانه قرار دارند.

خرید میوه محلی

ایران این خاک زرخیز را از جهاتی می‌توان کشور میوه نامید. چراکه در هر یک از شهر ها و روستاهای این کشور  میوه‌ای لذیذ و خوش‌طعم که گاه شهرتی جهانی دارد، موجود است.

توت رنگی با خرید میوه مستقیم از باغ و خرید میوه بدون واسطه برای شما امکانی را فراهم کرده که از میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت مستقیم میوه تازه و میوه با کیفیت و همچنین ﻣﻴﻮهﻫﺎی ﺑﺴﻴﺎر ﺷﻴﺮﻳﻦ، دلچسب، ﺑﺎزارﭘﺴﻨﺪ و ﺳﺮﺷﺎر از ﻣﻮاد ﻣﻐﺬی و ﻣﻌﺪنی را به راحتی با چند کلیک سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

منبع مطلب: میوه محلی توت رنگی

انواع پریز برق

۹ بازديد

در خانه، دفتر کار و هر بنایی که در آن باشیم، انواع پریز برق وجود دارند. شاید از وقتی وارد خانه شده باشید این پریزها روی دیوار بودند، شاید هم در زمان ساخت یا بازسازی بنا انتخاب آنها را به برقکار خود سپرده باشیم. آیا می‌دانید پریزهای مختلفی وجود دارند که می‌توانید در خانه خود نصب کنید و هر پریز برای هدف متفاوتی تعبیه شده است؟ اگر در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد تغییرات در بنای خود هستید و قصد تعویض وسایل الکتریکی در خانه خود را دارید، باید پاسخ این سوالات را بدانید. در متن دلند پلاس به عنوان یک فروشنده با سابقه در زمینه فروش انواع لوازم الکتریکی یک راهنما آماده کرده است تا بر اساس آن بهترین کلید پریز را برای خانه یا دفتر کار خود انتخاب نمایید.

با انواع پریز برق آشنا شوید

هم کلیدها و هم پریزها انواع مختلفی دارند. به طور کلی انواع پریز در دو دسته زیر قرار می‌گیرند:

  • پریز توکار: این پریزها به جای اینکه داخل دیوار قرار بگیرند، خارج از آن هستند. مزیت این نوع از پریزها، مقاومت بیشتر است. چرا که در برابر کشیده شدن مقاوم‌تر هستند و با از دیوار خارج نمی‌شوند. به جز پریزهای روکار فانتزی که ظاهری زیبا دارند، از این نوع پریزها بیشتر برای ساختمان‌هایی با مصارف صنعتی و یا محیط‌های باز مانند حیاط و.. استفاده می‌شود.
  • پریز روکار: این همان نوع معمول پریزهایی است که در خانه‌های خود می‌بینیم. در واقع بخش عمده پریز داخل دیوار قرار می‌گیرد. این نوع پریزها انواع و مدل‌های مختلفی دارند که بر اساس نوع ساختمان و دکوراسیون انتخاب می‌شوند.

حالا که به دو دسته‌بندی کلی در پریزها آشنا شدید، به معرفی انواع پریز برق می‌پردازیم. هر کدام از مواردی که در پایین معرفی می‌شوند، هم نوع توکار و هم نوع روکار دارند.

انتخاب انواع پریز برق بر اساس کارکرد

شما بر اساس کارکردی که در برای یک پریز در نظر دارید، باید یکی از انواع زیر را انتخاب کنید.

  • پریز برق ساده: همان پریزهای برق ساده‌ای هستند که روی دیوارها در هر مکانی ممکن است ببینید. این نوع پریزها هیچ قابلیت اضافه‌ای ندارند و برای مصارف ساده و ابتدایی مناسب هستند.

پریز برق ساده مدل مکانیزم آریا مشکی

پریز برق ساده مدل مکانیزم آریا مشکی

تومان ۱۷,۷۰۰

  • پریز برق ارت دار: پریز برق ارت دار که به آن پریز برق محافظ دار هم گفته می‌شود، این نوع از پریزها با ایجاد یک مسیر برای جریان به زمین، از کاربر در برابر شوک الکتریکی محافظت می‌کنند.

پریز ارت دار با پایه سرامیکی مدل آسا پلاس کرم

پریز ارت دار با پایه سرامیکی مدل آسا پلاس کرم

تومان ۳۱,۵۰۰

  • پریز بارانی: از این پریزها در مکان‌هایی که امکان وجود نم و رطوبت وجود دارد استفاده می‌شود. این نوع پریزها به ip دار هم معروف هستند که عدد ip آنها مشخص کننده میزان تحمل رطوبت است.

پریز ارت دار مدل بارانی توکار آدا سفید

پریز ارت دار مدل بارانی توکار آدا سفید

تومان ۴۱,۵۰۰

ویژگی‌های یک پریز برق خوب چیست؟

حالا که با انواع پریز برق آشنا شدید، می‌توانید بر اساس ویژگی‌های مورد نظر خود گزینه مناسب را انتخاب نمایید. در ادامه به معرفی ویژگی‌های یک پریز خوب می‌پردازیم. دانستن این ویژگی‌ها در انتخاب به شما کمک خواهد کرد.

1.     جنس بدنه خوب:

اکثر پریزها از بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارند، اما اینکه این کیفیت این بدنه و مواد استفاده شده در آن چطور است، تفاوت بین پریز خوب و بد را مشخص می‌کند. در پریزهایی که مواد بدنه آنها مرغوب نیست، پس از مدتی رنگ بدنه تغییر می‌کند، مثلا در پریزهای سفید به زرد متمایل می‌شود، که این امری ناخوشایند است.

2.     زیبایی و ظرافت:

ظرافت در قاب یعنی گوشه‌های کلید و پریز صاف و یک دست باشد و اضافاتی در کناره‌های آن دیده نشود. در پریزهای نامرغوب این امر به چشم می‌خورد در حالی که در قاب پریزهای با کیفیت، مانند قاب کلید پریز دلند، هیچ گوشه و اضافه‌ای وجود ندارد.

3.     دوام و ماندگاری بالا در انواع پریز برق:

اینکه پریز شما کیفیت خوبی داشته باشد و در اثر گذشت زمان تغییر رنگ ندهد و یا با کوچکترین فشاری شکسته و خراب نشود از موضوعاتی است که در هنگام خرید به راحتی قابل تشخیص نیستند، بلکه باید با خرید از یک نمایندگی معتبر مانند دلند پلاس از کیفیت کالای خود اطمینان حاصل نمایید.

4.     امنیت مناسب:

در خرید کلید پریز، مانند هر وسیله الکتریکی دیگری که با برق سر و کار دارد، امنیت حرف اول را می‌زند. اما چطور می‌توانیم از امنیت اطمینان حاصل کنیم؟ واقعیت این است که این موضوع تنها با استناد به برندهای شناخته شده و معتبری که سال‌ها در کسب رضایت مشتریان موفق بوده‌اند امکان‌پذیر است. برندهای دلند الکتریک و دنا الکتریک ایرانیان هر دو از نام‌های آشنا و قدیمی در این زمینه هستند.

نکاتی برای خرید پریز برق خوب

به جز مواردی که در انتخاب یک پریز خوب دخیل هستند و باعث می‌شوند که در بین انواع پریز برق، برخی از گزینه‌ها برتر از انواع دیگری باشند، انتخاب پریز مناسب باید بر اساس نیاز شما باشد. یعنی باید مکان و کاربردی که برای پریز نیاز دارید را در نظر بگیرید و سپس بر اساس آن از بین گزینه‌های موجود در فروشگاه دلند پلاس انتخاب نمایید.

فروشگاه اینترنتی دلند پلاس منبعی معتبر برای خرید لوازم الکتریکی مورد نیاز، از جمله انواع کلید پریز است. این فروشگاه اینترنتی به عنوان نمایندگی مرکزی شرکت دلند الکتریک و دنا الکتریک ایرانیان فعالیت دارد و به شما کمک می‌کند تا از مرجعی معتبر کالاهای الکتریکی مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

منبع مطلب: انواع پریز برق دلند پلاس

کلید و پریز لوکس ایرانی

۱۰ بازديد

کلید و پریز لوکس ایرانی باید هم تاثیر زیادی بر روی ظاهر و دکوراسیون از نظر زیبایی داشته باشد و همچنین رعایت نکات ایمنی و استانداردهای بین المللی در فرآیند ساخت آن لحاظ شده باشد. کلید پریزها یکی از محصولاتی هستند که می بایست با دقت و وسواس بیشتری انتخاب شوند.

برای طراحی و دکوراسیون خانه ها و امکان اداری و تجاری به صورت لوکس و مدرن نیازمند اجزای لوکس است که یکی از بخش های پر استفاده کلید و پریز است. کلید و پریزهای لاکچری در انواع مدلهای مدرن و کلاسیک موجودند و از متریالهای مرغوبی در ساخت آنها استفاده می شود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین کلید و پریز لوکس ایرانی بپردازیم.

نکات مهم خرید کلید و پریز

ایمنی کلید پریز

سطح ایمنی کلید و پریز یکی از نکات مهمی است که قبل خرید باید به آن توجه شود، برای محیط های باز استفاده از کلید پریز های بارانی بهترین گزینه است.

همچنین کلید و پریز های درب دار و پریز برق ارت دار خطر برق گرفتگی را مخصوصا برای کودکان کاهش می دهد و به خوبی از دستگاه و تجهیزات الکتریکی شما محافظت میشود.

قیمت کلید و پریز

کلید و پریز های ایرانی علاوه بر کیفیت بالا و مقاومت مناسب قیمت بسیار مناسب تری از محصولات وارداتی دارند و شما می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت های اقتصادی تهیه کنید.

زیبایی و جنس کلید و پریز

مشتریان علاوه بر جنس محصولات که با استحکام و کیفیت بسیار بالایی باشند و در برابر ضربات و استفاده طولانی مدت فرسوده نشوند به دنبال محصولاتی با ظاهر زیبا و خاص که برای هماهنگ کردن با دکوراسیون خود به راحتی انتخاب کنند.

کلید و پریز های سفید که برای همه مجموعه ها قابلیت ست شدن دارند، و انواع مدل ها و قاب ها با طیف های رنگی که مشتریان بتوانند طبق سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب کنند.

پریز برق ارت دار مدل آسا پلاس سفید

پریز برق ارت دار مدل آسا پلاس سفید

تومان ۳۰,۵۰۰

پریز ارت دار مدل بارانی توکار آدا سفید

پریز ارت دار مدل بارانی توکار آدا سفید

تومان ۴۱,۵۰۰

پریز برق ارت دار با پایه سرامیکی مدل آسا سفید یک تکه

پریز برق ارت دار با پایه سرامیکی مدل آسا سفید یک تکه

تومان ۲۶,۵۰۰

کلید دو پل مدل آساپلاس سفید

کلید دو پل مدل آساپلاس سفید

تومان ۲۹,۷۰۰

انواع کلید و پریز لاکچری و لوکس

شرکت دلند الکتریک دلند یکی از پرطرفدارترین کلید و پریزها در ایران به شمار می رود و روز به روز تنوع و کیفیت محصولات خود را به بالاترین حد برساند.

این شرکت با بهره گیری از فناوری های روز دنیا و با استفاده از بهترین مواد و قطعات کلید و پریز هایی با حجم زیادی از تنوع و رنگ بندی تولید می کند. و از معروف ترین طرح های دلند الکتریک می توان به مدل آریا، آسا، سیلور، آرمان و رایان اشاره کرد.

محصولات دلند الکتریک دارای نشان استاندارد ملی ایران از اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی و وجود تجهیزات اتوماتیک و همچنین استفاده از مواد اولیه در ساخت این محصولات، سبب شده در نهایت، محصولی با کیفیت و قیمت مناسب وارد بازارهای رقابتی شود و نظر خریداران را به خود جلب کند.

قیمت کلید و پریز لوکس ایرانی

کلید پریز لاکچری و لوکس دلند پلاس دارای طراحی مدرن و دارای قیمت اقتصادی تر نسبت به نمونه های کلید پریز لوکس خارجی می باشد و از لحاظ طرح و کیفیت کاملا قابل قیاس با برندهای خارجی است و توانسته جایگاه مناسبی بین مشتریان داشته باشد.

اگر به دنبال کلید و پریز لوکس با طرح های مدرن و خاص در منزل مسکونی یا ادارات خود هستید، محصولات دلند دارای تنوع و طرح های متنوع و زیبایی می باشد که در کنار کیفیت و مقاومت ترکیبی زیبا و کارآمدی را ایجاد کرده اند.

خرید کلید و پریز لوکس ایرانی

فروشگاه اینترنتی دلند پلاس نمایندگی مرکزی شرکت دلند الکتریک و دنا الکتریک ایرانیان معتبر در زمینه های کالاهای برقی ساختمانی از قبیل کلید و پریز و بسیاری از محصولات دیگر… با بکارگیری علم و دانش روز دنیا محصولاتی هم رده و حتی با کیفیت تر از برندهای مطرح خارجی تولید و عرضه می کند.

اگر قصد خرید کلید و پریز لوکس را دارید در میان محصولات دلند پلاس بدون شک می‌توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید که تکمیل کننده پروژه های ساختمانی لوکس شما باشد.

منبع مطلب: کلید و پریز لوکس ایرانی دلند پلاس

تولیدی روسری و شال

۱۰ بازديد

تولیدی روسری و شال مدلینا طرح های تولید شده خود را،  باکیفیت بالا و با طرح و مدل های بسیار جذاب و همچنین قیمت های مناسب و اقتصادی عرضه می کند که این ویژگی ها جزو اصلی ترین دلایل خرید مشتریان است.

کارخانه شال و روسری مدلینا از برند های شناخته شده و قابل اعتماد در ایران است و این برند دارای سابقه طولانی در عرصه رقابت میباشد در مدل های جدید شاهد تنوع مدلی زیبایی میباشند.

انواع پارچه های تولیدی روسری و شال

انتخاب پارچه ومتریال مناسب برای تولید روسری و شال بسیار مهم است با توجه به تغییر فصل و آب و هوا و همچنین نوع استفاده و کاربرد محصول جنس شال و روسری مسلما متغییر می شود. خانم ها در روزهای گرم سال از روسری و شالی که جنس نازکی دارد و در روزهای سرد نیز شال و روسری که جنس ضخیم تری دارد را ترجیح می دهند.

پارچه ی نخی

روسری نخی و شال نخی تولیدی مدلینا از محبوب ترین محصولات این برند هستند زیرا این نوع از جنس و متریال برای فصول گرم سال به علت خنک و لطیف بودن و هادی حرارت بودن بسیار مناسب هستند و همچنین این که این نوع پارچه ها روی سر، سر نمی خورند و قیمت مناسبی نیز دارند.

پارچه ی ابریشمی

شال ابریشم و روسری ابریشم مدلینا دارای الیاف طبیعی و بادوام که مستحکم بودن، لطیف و سبک بودن آن ویژگی بارز این محصولات است. و شال و روسری هایی که از جنس پارچه ی ابریشمی هستند را برای تمام فصول سال مورد استفاده قرار داد.

پارچه ی حریر

شال حریر و روسری حریر مدلینا از جنس پارچه ی حریر است که جنسی لطیف، خنک، نازک دارد و بیشتر برای استایل های مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این نوع پارچه نسبت به پارچه ی نخی بیشتر از روی سر سر می خورد و البته نسبت به پارچه ی نخی گران تر است.

تولیدی روسری و شال مدلینا

فروشگاه شال و روسری مدلینا یکی از بهترین مراکز عمده فروشی و عرضه انواع روسری و شال با کیفیت بالا و قیمت مناسب از قبیل مدل های ایرانی و شال ترک و محصولات وارداتی  را عرضه میکنند جهت خرید میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

در صورتی که مایل به خرید عمده محصولات هستید، فرم ثبت درخواست خرید عمده را پر کنید.

منبع مطلب: تولیدی روسری و شال مدلینا

خرید روسری ترک

۱۰ بازديد

 اگر به دنبال خرید روسری ترک هستید که از کیفیت بالای جنس پارچه و زیبایی و مدرن بودن در طرح و مدل حرف اول را بزند، روسری زنانه مدلینا دارای طرح های جذاب و پرفروشی هستند که زیبایی خاصی را دارا میباشند و در کنار کیفیت پارچه بسیار مطلوب میتواند انتخاب خوبی برای خانم های خوش سلیقه می باشد .

نکاتی برای خرید روسری ترک

دلیل اصلی پر طرفدار بودن این نوع از روسری مدلینا کیفیت نوع پارچه و متریال آن است که الیاف به کار رفته در روسری های ترک نخ هستند که این الیاف باعث می شود که این محصولات را در هر چهار فصل و هر زمان استفاده کنید و الیاف نخ همچنین از آسیب دیدگی موها جلوگیری می کند و روی سر ایستایی خوبی دارد.

مجموعه مدلینا به صورت واردات شال و روسری از ترکیه محصولات با رنگ بندی متنوع و طرح های جذاب که تاثیر بسیار زیادی در شیک پوشی دختران و بانوان دارد را عرضه می کند.

همچنین مدلینا به عنوان تولیدی روسری و شال با دستگاه و تجهیزات پبشرفته و با استفاده از الیاف پارچه ­ی ترک کیفیت بالا و طراحی های متنوع  روسری های شیک تولید می کند که از پرفروش ترین محصولات مدلینا شده اند.

روسری های ترک در مدل های ساده و شیک که به آسانی قابلیت ست شدن با هر استایل و پوشش را دارند و مدل های طرح دار که مشتریان با توجه به سلیقه و استایل خود می توانند انتخاب های متفاوت داشته باشند. و همچنین روسری­ های ترک با دارا بودن جنس لطیف و بسیار نرم در قواره های مختلف 110، 130، 140 و … تولید و عرضه می شود.

خرید روسری ترک

فروشگاه شال و روسری مدلینا با داشتن سابقه ی طولانی در زمینه ی تولید و روسری وارداتی  و با استفاده از متریال و پارچه طبیعی و ضد حساسیت که الیاف آن ظرافت و لطافت خاصی دارد و استفاده کردن از رنگ های طبیعی و غیر قابل از بین رفتن برای طرح های الگویی انواع روسری ها محصولات مطابق سلیقه و لیاقت شما عزیزان تولید  و عرضه می کند.

 شما می توانید برای خرید انواع روسری ترک در جنسهای مختلف و رنگبندی های زیبا به مدلینا مراجعه کرده و با کمترین قیمت با کیفیت ترین روسری را ثبت سفارش کنید.

جدید ترین مدل های روسری مدلینا

منبع مطلب: خرید روسری ترک مدلینا

راهنمای خرید روسری دخترانه

۹ بازديد

راهنمای خرید روسری دخترانه مدلینا با طرح های و مدل های متنوع  و مطابق آخرین مدهای روز به دختر های شیک پوش  کمک می کنه تا بتوانید روسری مناسب با استایل، فصل و موقعیت را انتخاب کنید و استایل خاص و مدرن و طبق سلیقه خودشون رو بسازند و چهره ای زیبا برای خود ایجاد کنید و در هر جمعی بدرخشید.

انواع روسری دخترانه

امروزه همه افراد به خصوص دختر ها توجه زیادی به ظاهر خود دارند و سعی می کنند تا پوشش خاص و زیبایی داشته باشند و به دنبال روسری هایی هستند که از لحاظ رنگ و مدل همخوانی حذابی با انواع استایل های چهار فصل  داشته باشد.

روسری پلیسه

 این نوع از روسری ها یکی از پرطرفدار محصولات مدلینا است که در انواع مختلف ساده، تک رنگ و طرح دار با رنگ های متنوع و جنس بسیار با کیفیت تولید و عرضه می شود.

روسری ژاکارد

متریال این جنس از روسری ها بسیار لطیف و راحت و به راحتی چروک نمی شوند و برای دختر خانم های با سلیقه با استایل های لاکچری و رسمی، یک گزینه بسیار مناسب هستند.

روسری مجلسی

برای استایل رسمی و حضور در مهمانی ها و مراسمات عموما از روسری های حریر، ابریشم و ساتن استفاده می شود و مدلینا با تنوع مدل و طرح های خاص و شیک و طیف رنگی متنوع دست شما را برای انتخاب یه روسری مجلسی مناسب باز می گذارد. بعضی از مدل‌های مجلسی با المان‌های نظیر نگین، سنگ، پولک تزئین می‌شوند و زیبایی روسری را دو چندان می‌کند.

روسری نخی

این نوع از روسری از محبوب ترین انواع روسری است که با جنس لطیف، سبک و خنک بسیار مناسب فصول گرم سال است. روسری های نخی مدلینا دارای رنگ ها و طرح های بسیار شاد و زیبایی هستند که معمولا توجه دخترهای شیک پوش را به خودشان جلب می کند.

مینی اسکارف یا بیبی اسکارف

این مدل از روسری ها بین دختر خانم ها بسیار پر طرفدار است زیرا می توانند با طرح و رنگ های متنوع و شیک آن ها استایل های خود را منحصر به فرد کنند و استایل چشمگیری داشته باشند.

خرید روسری دخترانه

دختران معمولا لباس های اسپرت را برای مهمانی ها و روزمره خود به مجلسی ترجیح می دهند و برای ایجاد هارمونی و ست نمودن در کل استایل و تیپ خود باید به جنس و رنگ شال و روسری خود خیلی اهمیت می دهند.

مجموعه مدلینا کارخانه شال و روسری  با داشتن سابقه ی طولانی در زمینه ی ارائه این محصولات یکی از برترین عرضه کنندگان  روسری های دخترانه در سطح کشور است و شما می توانید برای خرید انواع روسری در جنسهای مختلف و رنگبندی های زیبا به مدلینا مراجعه کرده و با کمترین قیمت با کیفیت ترین روسری را ثبت سفارش کنید.

جدید ترین مدل های روسری مدلینا

منبع مطلب: راهنمای خرید روسری دخترانه مدلینا

مکمل اچ ام بی

۸ بازديد

 اچ ام بی hmb یکی از مکمل های ورزشی است که به بازسازی  و ریکاوری عضله های بدن بعد از تمرینات پر فشار بدنسازی و دیگر تمرینات ورزشی با کاهش میزان تجزیه بافت ماهیچه ای و فروپاشی پروتیینی به بدن کمک می کند.
مکمل اچ ام بی به همراه استراحت و تغذیه مناسب و خواب کافی باعث می شود عضلات ترمیم و رشد بهتری داشته باشند.

  • تسریع ریکاوری
  • عضله‌‌سازی سریع‌تر
  • افزایش قدرت بدنی
  • افزایش استقامت بی‌هوازی
  • کاهش تجزیه و عضله‌سوزی (از دست رفتن عضلات)

وجود این مزایای فوق العاده باعث شده است تا خرید این نوع از مکمل ها در بدنسازی طرفداران زیادی داشته باشد. جزیره مکمل (داروخانه دکتر غریب زاده)، عرضه کننده بروزترین مکمل های مجاز ورزشی و با اصالت و همچنین با دارا بودن مجوز های لازم از وزارت بهداشت و درمان و قیمت مناسب است.

منبع مطلب: مکمل اچ ام بی جزیره مکمل

چربی سوز

۸ بازديد

چربی سوز یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران و بدن سازان استکه با مصرف مکمل چربی سوز و ورزش منظم به افزایش انرژی و در نتیجه به افزایش حجم عضله‌ دست پیدا می کنند.
جزیره مکمل آرشیو کاملی از بروزترین و با کیفیت ترین مکمل های ورزشی دارای مجوز و لیبل تایید وزارت بهداشت و همچنین به صورت قرص و هم به صورت پودر عرضه می کند.
وجود این مزایای فوق العاده باعث شده است تا خرید این نوع از مکمل ها در بدنسازی طرفداران زیادی داشته باشد. جزیره مکمل (داروخانه دکتر غریب زاده)، عرضه کننده بروزترین مکمل های مجاز ورزشی و با اصالت و همچنین با دارا بودن مجوز های لازم از وزارت بهداشت و درمان و قیمت مناسب است.

منبع مطلب: چربی سوز جزیره مکمل

ال کارنیتین

۱۲ بازديد

ال کارنیتین ماده مغذی هست که در بدن تولیدمی شود و یکی از انواع اسیدآمینه ها است که وظیفه منتقل کردن اسیدهای چرب را به سلول ها دارد و سلول های بدن را برای تولید و افزایش انرژی اماده می کند.
جزیره مکمل آرشیو کاملی از بروزترین و با کیفیت ترین مکمل ال کارنیتین دارای مجوز را عرضه می کند که اگر شما تمرین های سنگین انجام می دهید لازم است به کارگیری آن را در اولویت قرار دهید.
وجود این مزایای فوق العاده باعث شده است تا خرید این نوع از مکمل ها در بدنسازی طرفداران زیادی داشته باشد. جزیره مکمل (داروخانه دکتر غریب زاده)، عرضه کننده بروزترین مکمل های مجاز ورزشی و با اصالت و همچنین با دارا بودن مجوز های لازم از وزارت بهداشت و درمان و قیمت مناسب است.

منبع مطلب: ال کارنیتین جزیره مکمل